Ingrid en Harry naar Sardinie

Hallo allemaal

Hallo en wederom welkom op ons reislog!

We gaan weer op reis. Het gaat nu naar het mooie eiland Sardinie en willen we jullie weer op de hoogte te houden van onze avonturen en ervaringen tijdens deze reis. Vanaf nu zullen jullie hier dan ook regelmatig nieuwe verhalen en foto's vinden, en via de kaart weten jullie altijd precies waar we ons bevinden en waar we zijn geweest! Meer informatie over ons en de reis die we ga maken vinden jullie in ons profiel.

Voor meer info over Sardinie:http://nl.wikipedia.org/wiki/Sardini

Willen jullie automatisch een mailtje ontvangen wanneer er een nieuw verhaal of een nieuwe fotoserie op deze site staat? Meld je dan aan voor de mailinglijst door je e-mail adres achter te laten in de rechter kolom.

Heel veel lees en kijkplezier op ons reislog en laat gerust af en toe eens een berichtje voor ons achter!

En toch weer leuk dat je met ons meereist!

Groetjes,

Ingrid en Harry

p.s: de foto boven ons blog is het kwarts-strand van Poetto

Mam.

Ik wens jullie ons weer.Snikheet. Vanmorgen bij de spoorzoeker een openluchtmis gehad.Het was hier namelijk sacramentsprocessie.ik wens jullie bij deze een leuke vacantie toe. Ik was geloof ik de eerste met een berichtje Mag ook wel. tot hoors.